Permata Hatiku...

By: khariah Shahrizal

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 11-Nov-2008 15:39 Email | Share | | Bookmark
Dah lama gambar ni

Panas tul nih....
Tengok aper tu...
Bestnyer tido...
View all 6 photos...
Dah lama tul xupdate fp ni. byk gambo hasif xmasuk2 kat fp. bz skit skang ni...ewah2.......


Tuesday, 11-Mar-2008 08:00 Email | Share | | Bookmark
Gambar masa Thn. Baru Cina...

 
 
 
View all 12 photos...
Dah lame xupdate fp ni..gambar ni pun masa raya cina aritu.family sume dtg sini gi ronda2 penang.dah lame depaorg plan nak dtg akhirnya sampai gak kat umah aku nih.....
Aritu gak sambut besday auni kat umah yong....hasif lak baru jer cukur rambut,dah botak balik dah..xleh tahan klu panas jer naik ruam satu kepala.ayah dia yg cukurkan,siap bli mesin cukur rambut lg...amacam encem tak hasif dah botak....


Friday, 4-Jan-2008 09:46 Email | Share | | Bookmark
Hasif gi Tmn Rekreasi Kuala Woh

 
 
 
View all 5 photos...
Gambar ni pas hasif pijak tanah aritu, soknyer terus bwk dia gi kuala woh...sajer boring dok umah. lagipun xjauh sgt dari umah mentua dlm 15 minit jer...sronok tul dia dpt main air...sblm ni xdpt nak jln2 kat air, sampai xnak kena dukung asyik nak jln sendiri jer....


Friday, 28-Dec-2007 10:36 Email | Share | | Bookmark
Majlis 'Berjijak Tanah' Hasif

bunga2 utk dipijak
 
 
View all 9 photos...
Sebelum raya haji aritu hasif slamat berjijak tanah dah..hasif dah boleh jln 2,3 tapak.. tu pasal wat majlis dia tu..dah malas nak berpantang dah..almaklumlah family abg keturunan rawa ada pantang tak bole pijak tanah sampai boleh berjalan. jadi skang ni dah lega skitlah bolela hasif main2 kat luar xyah pakai kasut pun takper....
Upacara tu dimulakan oleh seorg yg pandai dlm selok belok upacara pijak tanah nila....7 jenis bunga diperlukan...hasif kena pakai baju kuning. pastu hasif kena jln atas bunga tu dan pijak tanah..last skali kena mandi air bunga........


Thursday, 13-Dec-2007 15:30 Email | Share | | Bookmark
Hasif nak tolong kemas...

 
 
 
View all 6 photos...
Hasif ni nak tlg kemas ke nak tlg punggah nih....nila keje dia setiap ari..klu mak kemas,dia punggah.xbole tengok permainan dia kena simpan mesti nak wat sepah.klu pinggan mangkuk kat dlm kabinet tu risau je kena baling..aritu satu piring dah pecah kena baling dah... .Hasif klu nakal2 mak pok jer dia nih...


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net